Subject: Teabenõue seoses õigusteenuse osutamisega [Sorainen-LEGAL.FID1948178]
From: "Raul Kartsep | Sorainen" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: Kadri Härginen | Sorainen <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 16:53:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Esitan kliendi nimel teabenõude seoses Tartumaal Raadi lennuvälja
kinnistuga seotud lepingutega. Täpsem info manuses.

Lugupidamisega

Raul Kartsep

Vandeadvokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 56 222 007 | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.